Mitt perfekta lilla kaos...

Som jag lovat:

Publicerad 2010-10-25 20:55:43 i Make up o skönhet,

En BILDBOMB utan dess like=)

De här heta ögonen är tyvärr upptagna! Så upptagna att dess ägare låtit tatuera in "maria" på magen?!? WHAT?! Han är ju lika dum som min man för fasen=)
Men het ändå!
Dessvärre kan vi ju bortse ifrån mitt försök till shade på kinden där (harkel) *skratt*
Tack ÄLSKADE VÄN för att du vågade ställa upp!!



Näste "man" är då lillebror!
Ja....JESUS...va roligt vi hade!! Men jag låter bilderna tala för sig själva!



De BÄSTA va helt klart att han tom åkte hem i smink!
Hur obekväm han var vid detta lyste genom hela gbg, men han gjorde det ändå!
Det värsta var att han blev väldigt lik någon när peruken åkte av och glasögonen och mössan åkte på *skratt*
Kan ni ana vem? *skratt*


Ja gud, så roligt har jag inte haft på länge!
Puder och glitter i MASSOR, då mår jag som bäst!!

Nu blir det Ritzer....*stor suck*
(Han är inte det minsta glittrig tyvärr)

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-10-26 09:47:53

fortfarande är nästan korten finare än sminket. Men bara nästan...

kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela