Mitt perfekta lilla kaos...

Svimmar nog av trötthet snart tror jag...

Publicerad 2010-10-22 20:37:48 i Vardagligt,

Jag är faktiskt VÄLDIGT imponerad över det faktum att jag fortfarande är vaken!
Ja...mer eller mindre då vill säga...
Vet inte om det kallas "vara vaken" när man sitter under en filt i soffan så inne i sina egna tankar att man inte ens svarar på tilltal eller SER det man tittar på på tv?!?
Blir nog sängen snart tror jag=)

Har faktiskt hänt en rolig sak här hemma *hehe*
Riktigt rolig!!
Ni vet när man köper lösfransar så kommer det ju alltid ett skitlim till det, oftast ett svart o ett vitt...
Det använder jag ALDRIG för jag tycker inte det är bra!
Ska man fästa stenar och sånt så kan man ju ta det o då använder jag oftast det vita.
Men annars så slänger jag det o tar ett ordentligt transparant lim istället...
Vilket fall...
Imorgon ska vi göra en reklamgrej i skolan och jag funderade på att göra en för godis!
Jag ville ha en sminkning helt i svart och göra en reklam endast för lakrits isf!
(inte för att det är gott utan mest för att komma åt det svarta)
Så jag frågade mannen om jag kunde få provlimma lite på honom o visst fick jag det!
Jag tänkte ju inte "slösa" mitt braiga (härlig svenska) lim på honom direkt utan bestämde mig för att ta det svarta.
haha!
Jag klurar lite fram och tillbaka...
Funderar på om man kan göra en sminkning helt med godis kanske?
Sen sätter jag två jätte lakritsar rakt över ögonbrynen på honom, MED DET SVARTA LIMMET givetvis...
Redan här känner jag att, nja, ja är nog inne på fel spår men fortsätter mest för att det är roligt!
Sminkningen blev apful MEN när jag sedan står och tvättar penslarna så kläcker jag en skitbra idé
(som ni får se imon)
Han går upp för trappan för att få bort all skit och kommer ner igen och ser ungefär likadan ut....*skratt*
(skiten går alltså knappt bort)
Han är fortfarande jätte vacker vill jag lova...
Tur han är tålig och inte skäms för nåt!
Stackaren ska träna imon me...hahahahahahahahahahahaha!!!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela