Mitt perfekta lilla kaos...

UNDERBARA LÖRDAG!

Publicerad 2010-10-30 10:19:52 i Vardagligt,

Sovmorgon fick man också....HÄRLIGT!!
Igår va vi ute och åt hela familjen....SUPERMYS!!!
Liten har kommit in i en period när han är näst intill pinsam!
Han tjatade hål i huvudet på den stackars servitrisen och ville tom gå in i köket och laga mat... *skratt*
Ungefär då bestämde vi oss för att åka hem=)

När barnen gått och lagt sig låg vi här i varsitt soffhörn och slumrade!
UNDERBART!!

Nu ska jag borsta tänderna och sätta på mig ansiktet!
Sen blir det inhandla lite blommor...om jag nu kan slita den lille ifrån disken!
Hahaha!
Jag vet inte riktigt hur det gick till...men rätt som det va hade han dragit fram en stol, en clementin, en gryta och en sked...O det ser ut som att HELA köket blir väldigt rent! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela