Mitt perfekta lilla kaos...

Usch, lilla damen är själv...

Publicerad 2010-10-03 12:44:20 i Roliga barn,

...ute i den stora mörka skogen där det lurar fulgubbar lite varstans!
(inbillar sig hennes mamma iaf)
VARFÖR måste dom bli stora?!?
Jag HATAR sånt här!
Tror på fullaste allvar att det inte kan finnas nån hönsigare mamma än den här hönsmamman som sitter här=)
Basse ville gå till kojan själv o möta upp en kompis!
Kojan ligger längre bort än hon brukar får gå.
Nu måste hon bland annat korsa en väg, inte en så värst traffikerad men ändå...
TUSAN!

Som Mamma gick jag emot mina principer med en gång o gav henne min mobil!
Så här ringer du hem o så här svarar du när jag ringer!
- MEN MAMMA, jag fixar detta (suck pust o stön)

Nu har hon varit borta i en kvart...får man ringa redan?!?! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela