Mitt perfekta lilla kaos...

Vad har ni hunnit med?

Publicerad 2010-10-13 14:44:17 i Vardagligt,

Ja vad har ni hunnit med under tiden jag har hunnit:
1. cyklat till stationen
2. tagit tåget
3. tagit bussen
4. gjort ett grupparbete
5. pratat skit
6. väntat på bussen
7. tagit bussen
8. slängt i mig min lunch på stationen
9. tagit tåget
10. cyklat hem ifrån stationen
11. kommit hem
12. druckit kaffe
13. slått upp böckerna igen!

Känn ingen press=)

En märklig sak hände innan vid grupparbetet då en av tjejerna utbrister nåt i stil med:
"Alltså det känns så jäka bra att jobba med er tjejer. Det känns verkligen som om jag hamnat rätt. VERKLIGEN! Vi har ungefär samma tänk o är rätt lika varandra, det känns kanon det här! Många gånger funderar jag över om jag bara glider på er för att ni är så smarta o kan nästan känna lite panik inför detta..."

Ehhh...vänta lite här nu, tänker jag!
- Är det mig du pratar om nu?
Sen kom vi fram till att vi kände ungefär likadant allihopa, vilket va rätt märkligt!
Gör detta oss alla till smarthuvuden?
Jag tog åt mig med en gång, precis som man bör göra!

Kanske därför det känns lite lättare att slå upp böckerna nu?
*hehe* hon tycker jag verkar smart *hehe*
(hon skulle bara veta *skratt*)

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-10-13 15:30:07

om du är smart vad är inte jag då.....

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela